Kategóriák
További információk kérése
TOP termékek
Termékajánló

SZERVIZ

FIGYELEM!
CSOMAGOKAT ÁTMENETILEG KIZÁRÓLAG SZERDAI NAPON TUDUNK ÁTVENNI, KÉRÜNK MINDENKIT, HOGY VISSZAKÜLDÉS ESETÉN EZT LEGYEN SZÍVES FIGYELEMBE VENNI.
INHALÁTOR KÉSZÜLÉKEK BEKÜLDÉSE ESETÉN KÉRJÜK A FOKOZOTT FERTŐTLENÍTÉST ÉS ENNEK FELTÜNTETÉSÉT A CSOMAGON. ENÉLKÜL NEM ÁLL MÓDUNKBAN A KÉSZÜLÉKET BEVIZSGÁLNI!

Laica termékek bevizsgálásra , ill szervizelésre vonatkozó Általános szerződési feltételek (ÁSZF.)  

2019 október  1. t-től a Silko&Co. Kft az alábbi feltételekkel vállalja LAICA termékek garanciális vagy garancián túli szervizelését .     

Garanciális szervizelést kizárólóg a  Silko&Co. Kft. által  Magyarországon forgalomba hozott Laica termékekre vonatkozóan végzi.

Minden más országból származó Laica termék szervizelésére a "fizetős" feltételek vonatkoznak.

(A "fizetős" feltételek jellemzően -  de nem kizárólag -  a  MAll.hu , ALza .hu webboldalakról vásárolt  Laica termékekre vonatkoznak .) 

Feltüntetett szolgálattási árak : Bruttó fogyasztói árak.   

 

- Fogyasztó által a szervíz átvételi pontra eljutatott termék bevizsgálási díj : 2500 Ft
(*jogos igény esetén a díj nem kerül utólga kiterhelésre)


Alkatrész csere ügyintézésének költsége: 2500 Ft (+ az alkatrész ára)
(*jogos igény esetén a díj nem kerül kiterhelésre)


- Készülék helyes működésének a bemutatás a szervizponton (max 10. percben)  : 2500 Ft/alkalom
(előre fizetendő)

-Megrendelés esetén szervizelési óradíj :
minden megkezdett óra 5000 Ft  + alkatrész
min. fizetendő díj megrendelés esetén: 5000 Ft    
(a javítás ill. szervizelés határidő szabad kapacitás függvénye)

- Szervizből a vásárló által megadott címre visszazállítás + csomagolás díj: 2500 Ft
(*jogos fogyasztói igény esetén a díj nem kerül kiterhelésre)

- Szerviz pontra történő beszállítás futárszolgálat által (előzetes írásos megrendelés alapján): 2500 Ft/alkalom (*jogos fogyasztói igény esetén a díj nem kerül utólag kiterhelésre)

 - A szervízponton kizárólag a készülék használati utasításban leírtak szerint megtisztított,ill. inhalátorok esetén fertőtlenített és csomagolt ** készülék kerül átvételre, majd  beviszgálásra, ill. szervizelésre . 

** A fertőtlenített alkatrészeket kérjük egy lezárt tasakbe helyezni, amelyre ráírja, hogy fertőtlenítve.

Koszos ill. nem fertőtlenített készülék bevizsgálása minden esetben elutasításra kerül !

Amennyiben készüléket csomagban küldik annak  elszálításról a vásárlónak kell gondoskodnia  az átadást követően max. 30 napon belül.  A  30 napon túl  nem keresett készülék megsemmisítésre kerül (ebben az esetben forgalmazó elutasít minden nemü kártéritési igényt)  

Javított , bevizsgált készülék elszállításról a megrendelő köteles gondoskodni : a készülék készre jelentését követő max. 30 napon belül.   A 60 napon belül nem keresett készülékek megsemmisitésre kerülnek  (ebben az esetben  a forgalmazó elutasít minden nemű kártérítési igényt.)   

Fogalmak értelmezés: 

 FOGYASZTÓ  fogalma: Hatályos törvény szerint a fogyasztó kizárólag természetes személy lehet, cég / közület NEM.    A fogysztó státusz a vásrlónak kell bizonyatani a vásárlásakor kapott nyugta vagy névre szoló számla  eredeti , vagy a másolatának a bemutatásával.   

A gyári használati utasításban meghatározott 2 év GRANCIA fogalma : A vásárlás dátumától számítva (nyugta vagy számla bizonyítja ) a fogyasztói vásárlás esetén a 10.000 Ft alatti áru termékekre 24 hónap időtartamra szavatosságot vállal a forgalmazó.

A törvényben előírt jellemzően 10.000 Ft-ot meghaladó áron értékesíttet elektronikus készülékek esetén a termékekre a fogysztói  vásárlás dátumától  ( nyugta vagy  számla  bizonyatja)  számított 12 hónap jótállást, valamint további 12 hónapra szavatosságot biztosítunk.    

VÁSÁRLÓ fogalma :  minden olyan esetben amikor a terméket, nem természetes személyként vásárolták meg.  Mivel a termékek otthoni használatra lettek tervezve és értékesítve, ezért ebben az esetben a NEM RENDELTETÉS szerű használatot lehet feltételezni. A vásárlói igény ezek alapján elutasítható.  Garanciális eljárások: Pl. a céges vásárlót szavatossági jogok illetik meg.         

Rendeltetésszerű használat: a készülékhez mellékelt, vagy online letölthető magyar nyelvű használati utasításban leírtak maradéktalan betartás.
Beleértve a kizárólag otthoni használatot, valamint a kötelező karbantartásra és tisztításra vonatkozó utasítás betartását is. 

Nem jogos fogyasztói igény:

Amennyiben cégként vásárolta készüléket, ez által vélelmezhető a NEM otthoni felhasználás. Amennyiben a bevizsgálás során megállapításra kerül, hogy a készülék nem hibás, a leírásában meghatározott paramétereknek megfelelően működik, vagy hiba, vagy a vélt hibás működés oka a fogyasztó nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza. Mechanikus sérülésből , vagy  törésből ered a hibás működése.

*Jogos fogyasztói igény: Amennyiben a bevizsgálás során megállapításra kerül, hogy a készülék hibája gyártási hibából, vagy a garanciális idő alatt a fogyasztó általi rendeltetésszerű használat ellenére keletkezett.

Szerviz pont : A fent leírt árak és feltételek  kizárólag a 1158 Budapest, Késmárk utca 16.  3em. 316 iroda címre eljutatott készülékek szervizelésére vonatkozik.


A szolgáltatás megrendeléséhez kérjük az alábbi dokumentumok egyikét kitöltve, aláírva küldje el nekünk a szerviz@silko.hu email címre.


BEVIZSGÁLÁS MEGRENDLÉSE ( ide kattintva letölthető)     (abban az esetben amennyiben saját maga juttajta be a készüléket a szervízpontra)  

BEVIZSGÁLÁS ÉS BESZÁLLÍTÁS MEGRENDELÉSE (ide kattintva letölthető)  (abban az esetben  ezt töltse ki amennyiben a bevizsgáláson kívül a készülék futár szolgálat általi megrendelését is kéri)  
Alkatrészeink árlistáját innen letölthető

Webáruház készítés