Kategóriák
  • Újdonságok
  • LAICA vízkezelés
    •  
  • LAICA Sous Vide termékek
  • LAICA vákuum csomagoló program
    •  
  • LAICA vákuumos turmixgép termékek
    •  
  • LAICA tésztagép program
    •  
  • LAICA személy- és konyha mérlegek
    •  
  • LAICA egészség megőrzés, szépségápolás
    •  
  • Marketing és Reklám anyagok
    •  
  • KIFUTÓ termékek
    •  
További információk kérése
TOP termékek
Termékajánló

SZERVIZ

 

EZÚTON TÁJÉKOZTATJUK ÖNÖKET, HOGY A

LAICA TERMÉKEK BEVIZSGÁLÁSÁT, ILLETVE SZERVIZELÉSÉT 

2022. JÚNIUS 1-TŐL SZERZŐDÖTT / KÜLSŐ SZERVIZ PARNERÜNK LÁTJA EL.

 

A bevizsgálandó / javítandó terméket megtisztítva a számla másolatával (fogyasztói

/ vásárlói), jótállási jeggyel az alábbi címre kérjük eljuttatni.

KÉSZ Elektronic Szaküzlet és Szerviz

1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 136.

Tel: 06-1-422-0090, 06-20-335-8978, e-mail: kesz@keszelektronic.hu

Nyitva tartás: Hétfő – Csütörtök: 8:00 – 18:00.  Péntek: 8:00 – 15:00.

 

 

 

 

LAICA termékek bevizsgálására, illetve szervizelésére vonatkozó Általános szerződési feltételek (ÁSZF.)  

2022. június 1.-től a Silko&Co. Kft. az alábbi feltételekkel vállalja LAICA termékek jótállási / szavatossági, illetve azon túli szervizelését.   

Garanciális szervizelést kizárólag a Silko&Co. Kft. által Magyarországon forgalomba hozott LAICA termékekre vonatkozóan végzi.

 

Minden más országból származó LAICA termék szervizelésére a "fizetős" feltételek vonatkoznak.

(A "fizetős" feltételek jellemzően - de nem kizárólag - a MAll.hu, Alza.hu weboldalakról vásárolt LAICA termékekre vonatkoznak.) 

 

 

 

Feltüntetett szolgáltatási díjak: Bruttó fogyasztói árak (az ÁFA-t tartalmazzák).   

 

- Fogyasztó által a szervíz partnerünkhöz eljutatott termék bevizsgálási díja: 

   2.000 Ft (*jogos igény esetén a díj nem kerül utólag kiterhelésre).

- Alkatrész csere ügyintézésének költsége:

    2.500 Ft (+ az alkatrész ára).   (*jogos igény esetén a díj nem kerül kiterhelésre)


- Megrendelés esetén szervizelési óradíj:

  Minden megkezdett óra 4.000 Ft  + az alkatrész ára.

  Min. fizetendő díj megrendelés esetén: 5.000 Ft.   

  (a javítás, illetve szervizelés határidő szabad kapacitás függvénye).

- Szerviz partnerünktől a fogyasztó / vásárló által megadott címre történő visszaszállítás + csomagolás díja:

  2.500 Ft  (*jogos fogyasztói igény esetén a díj nem kerül kiterhelésre).

 

 - A szerviz partnerünkhöz kizárólag a készülék használati utasításban leírtak szerint: 

     - megtisztított (fóliahegesztő gép, párásító, mérleg, cirkulátor, turmixgép, tároló doboz,)  illetve

     - fertőtlenített (inhalátor, homok- és lázmérő).  A fertőtlenített alkatrészeket kérjük egy lezárt tasakba helyezni, amelyre ráírja, hogy fertőtlenítve.

és csomagolt készülék kerül átvételre, bevizsgálásra, illetve szervizelésre. 

         

Koszos, illetve nem fertőtlenített készülék bevizsgálása minden esetben elutasításra kerül!

Amennyiben készüléket csomagban küldik, annak elszállításról a vásárlónak kell gondoskodnia az átadást követően max. 30 napon belül.  A 30 napon túl nem keresett készülék megsemmisítésre kerül (ebben az esetben forgalmazó elutasít mindennemű kártérítési igényt).  

Javított, bevizsgált készülék elszállításról a megrendelő köteles gondoskodni: a készülék készre jelentését követő max. 30 napon belül. A 60 napon belül nem keresett készülékek megsemmisítésre kerülnek (ebben az esetben a forgalmazó elutasít mindennemű kártérítési igényt).   

 

FOGALMAK ÉRTELMEZÉSE: 

FOGYASZTÓ fogalma: Hatályos törvény szerint a fogyasztó kizárólag természetes személy lehet, cég / közület NEM. A fogyasztói státuszt a vásárlónak kell bizonyítania a vásárlásakor kapott nyugta, vagy névre szóló számla eredeti, vagy a másolati példányának a bemutatásával.   

A gyári használati utasításban meghatározott 2 év GARANCIA fogalma: A vásárlás dátumától számítva (nyugta, vagy számla bizonyítja) a fogyasztói vásárlás esetén a 10.000 Ft alatti értékű termékekre 24 hónap időtartamra szavatosságot vállal a forgalmazó.

A törvényben előírt jellemzően 10.000 Ft-ot meghaladó áron értékesíttet elektronikus készülékek esetén a termékekre a fogyasztói vásárlás dátumától (nyugta, vagy számla bizonyítja) számított 12 hónap jótállást, valamint további 12 hónapra szavatosságot biztosítunk. 

  

VÁSÁRLÓ fogalma: Minden olyan esetben amikor a terméket nem természetes személyként vásárolták meg.  Mivel a termékek otthoni használatra lettek tervezve és értékesítve, ezért ebben az esetben a NEM RENDELTETÉS-szerű használatot lehet feltételezni. A vásárlói igény ezek alapján elutasítható.  Garanciális eljárások: Pl. a céges vásárlót szavatossági jogok illetik meg.          

Rendeltetésszerű használat: A készülékhez mellékelt, vagy online letölthető magyar nyelvű használati utasításban leírtak maradéktalan betartása.
Beleértve a kizárólag otthoni használatot, valamint a kötelező karbantartásra és tisztításra vonatkozó utasítás betartását is. 

Nem jogos fogyasztói igény: Amennyiben cégként vásárolta készüléket, ez által vélelmezhető a NEM otthoni felhasználás. Amennyiben a bevizsgálás során megállapításra kerül, hogy a készülék nem hibás, a leírásában meghatározott paramétereknek megfelelően működik, vagy hiba, vagy a vélt hibás működés oka a fogyasztó nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza. Mechanikus sérülésből, vagy törésből ered a hibás működése.

*Jogos fogyasztói igény: Amennyiben a bevizsgálás során megállapításra kerül, hogy a készülék hibája gyártási hibából, vagy a garanciális idő alatt a fogyasztó általi rendeltetésszerű használat ellenére keletkezett.

BEVIZSGÁLÁS / JAVÍTTATÁS ESETÉN KÉRJÜK SZÍVESKEDJÉK AZ ALÁBBI ADATLATPOT KITÖLTENI.

jegyzőkönyv vásárlói kifogásról - viszonteladói -

Webáruház készítés