- Újdonságok
- LAICA vízkezelés
- LAICA Sous Vide termékek
- LAICA vákuum csomagoló program
- LAICA vákuumos turmixgép termékek
- LAICA tésztagép program
- LAICA személy- és konyha mérlegek
- LAICA egészség megőrzés, szépségápolás
- KIFUTÓ termékek
SZERVIZ
Laica termékek bevizsgálásra, illetve szervizelésre vonatkozó Általános szerződési feltételek (ÁSZF.)
2019. október 1.-től a Silko&Co. Kft. az alábbi feltételekkel vállalja LAICA termékek garanciális, vagy garancián túli szervizelését.
Garanciális szervizelést kizárólóg a Silko&Co. Kft. által Magyarországon forgalomba hozott Laica termékekre vonatkozóan végzi.
Minden más országból származó Laica termék szervizelésére a "fizetős" feltételek vonatkoznak.
(A "fizetős" feltételek jellemzően - de nem kizárólag - a MAll.hu, Alza.hu weboldalakról vásárolt Laica termékekre vonatkoznak.)
Feltüntetett szolgálattási díjak: Bruttó fogyasztói árak (az ÁFA-t tartalmazzák).
- Fogyasztó által a szervíz átvételi pontra eljutatott termék bevizsgálási díja:
2.500 Ft. (*jogos igény esetén a díj nem kerül utólag kiterhelésre)
- Alkatrész csere ügyintézésének költsége:
2.500 Ft (+ az alkatrész ára). (*jogos igény esetén a díj nem kerül kiterhelésre)
- Készülék helyes működésének a bemutatás a szervizponton (max. 10. percben):
2.500 Ft / alkalom (előre fizetendő).
- Megrendelés esetén szervizelési óradíj:
Minden megkezdett óra 5.000 Ft + az alkatrész ára.
Min. fizetendő díj megrendelés esetén: 5.000 Ft.
(a javítás, illetve szervizelés határidő szabad kapacitás függvénye).
- Szervizből a vásárló által megadott címre történő visszaszállítás + csomagolás díja:
2.500 Ft. (*jogos fogyasztói igény esetén a díj nem kerül kiterhelésre).
- Szervizpontra történő beszállítás futárszolgálat által (előzetes írásos megrendelés alapján):
2.500 Ft/alkalom (*jogos fogyasztói igény esetén a díj nem kerül utólag kiterhelésre).
- A szervizponton kizárólag a készülék használati utasításban leírtak szerint megtisztított (fóliahegesztő gép, párásító, mérleg, cirkulátor, turmixgép, tároló doboz, víszűrő kancsó), illetve fertőtlenített** (inhalátor, homok- és lázmérő) és csomagolt készülék kerül átvételre, bevizsgálásra, illetve szervizelésre.
** A fertőtlenített alkatrészeket kérjük egy lezárt tasakba helyezni, amelyre ráírja, hogy fertőtlenítve.
Koszos, illetve nem fertőtlenített készülék bevizsgálása minden esetben elutasításra kerül!
Amennyiben készüléket csomagban küldik, annak elszálításról a vásárlónak kell gondoskodnia az átadást követően max. 30 napon belül. A 30 napon túl nem keresett készülék megsemmisítésre kerül (ebben az esetben forgalmazó elutasít mindennemű kártéritési igényt).
Javított, bevizsgált készülék elszállításról a megrendelő köteles gondoskodni: a készülék készre jelentését követő max. 30 napon belül. A 60 napon belül nem keresett készülékek megsemmisitésre kerülnek (ebben az esetben a forgalmazó elutasít mindennemű kártérítési igényt).
FOGALMAK ÉRTELMEZÉSE:
FOGYASZTÓ fogalma: Hatályos törvény szerint a fogyasztó kizárólag természetes személy lehet, cég / közület NEM. A fogyasztói státuszt a vásárlónak kell bizonyitania a vásárlásakor kapott nyugta, vagy névre szóló számla eredeti, vagy a másolati példányának a bemutatásával.
A gyári használati utasításban meghatározott 2 év GARANCIA fogalma: A vásárlás dátumától számítva (nyugta, vagy számla bizonyítja) a fogyasztói vásárlás esetén a 10.000 Ft alatti áru termékekre 24 hónap időtartamra szavatosságot vállal a forgalmazó.
A törvényben előírt jellemzően 10.000 Ft-ot meghaladó áron értékesíttet elektronikus készülékek esetén a termékekre a fogyasztói vásárlás dátumától (nyugta, vagy számla bizonyítja) számított 12 hónap jótállást, valamint további 12 hónapra szavatosságot biztosítunk.
VÁSÁRLÓ fogalma : Minden olyan esetben amikor a terméket nem természetes személyként vásárolták meg. Mivel a termékek otthoni használatra lettek tervezve és értékesítve, ezért ebben az esetben a NEM RENDELTETÉS-szerű használatot lehet feltételezni. A vásárlói igény ezek alapján elutasítható. Garanciális eljárások: Pl. a céges vásárlót szavatossági jogok illetik meg.
Rendeltetésszerű használat: A készülékhez mellékelt, vagy online letölthető magyar nyelvű használati utasításban leírtak maradéktalan betartása.
Beleértve a kizárólag otthoni használatot, valamint a kötelező karbantartásra és tisztításra vonatkozó utasítás betartását is.
Nem jogos fogyasztói igény: Amennyiben cégként vásárolta készüléket, ez által vélelmezhető a NEM otthoni felhasználás. Amennyiben a bevizsgálás során megállapításra kerül, hogy a készülék nem hibás, a leírásában meghatározott paramétereknek megfelelően működik, vagy hiba, vagy a vélt hibás működés oka a fogyasztó nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza. Mechanikus sérülésből, vagy törésből ered a hibás működése.
*Jogos fogyasztói igény: Amennyiben a bevizsgálás során megállapításra kerül, hogy a készülék hibája gyártási hibából, vagy a garanciális idő alatt a fogyasztó általi rendeltetésszerű használat ellenére keletkezett.
Szervizpont: A fent leírt árak és feltételek kizárólag az 1158 Budapest, Késmárk utca 16. 3. emelet. 316. iroda címére eljutatott készülékek szervizelésére vonatkozik.
A szolgáltatás megrendeléséhez kérjük az alábbi dokumentumok egyikét kitöltve, aláírva küldje el nekünk a szerviz@silko.hu e-mail címre.
BEVIZSGÁLÁS MEGRENDELÉSE (ide kattintva letölthető) (abban az esetben ezt töltse ki, amennyiben saját maga juttajta be a készüléket a szervízpontra).
BEVIZSGÁLÁS ÉS BESZÁLLÍTÁS MEGRENDELÉSE (ide kattintva letölthető) (abban az esetben ezt töltse ki, amennyiben a bevizsgáláson kívül a készüléket futár szolgálat általi megrendelését is kéri).