Kategóriák
További információk kérése
TOP termékek
Termékajánló

SZERVIZ

Laica termékek bevizsgálásra, illetve szervizelésre vonatkozó Általános szerződési feltételek (ÁSZF.)  

2019. október 1.-től a Silko&Co. Kft. az alábbi feltételekkel vállalja LAICA termékek garanciális vagy garancián túli szervizelését.     

Garanciális szervizelést kizárólóg a  Silko&Co. Kft. által  Magyarországon forgalomba hozott Laica termékekre vonatkozóan végzi.

Minden más országból származó Laica termék szervizelésére a "fizetős" feltételek vonatkoznak.

(A "fizetős" feltételek jellemzően -  de nem kizárólag -  a  MAll.hu, ALza .hu webboldalakról vásárolt  Laica termékekre vonatkoznak .) 

Feltüntetett szolgálattási díjak: Bruttó fogyasztói árak (az ÁFA-t tartalmazzák).   

 - Fogyasztó által a szervíz átvételi pontra eljutatott termék bevizsgálási díja: 2.500 Ft. 
   (*jogos igény esetén a díj nem kerül utólag kiterhelésre)

-  Alkatrész csere ügyintézésének költsége: 2.500 Ft (+ az alkatrész ára).
   (*jogos igény esetén a díj nem kerül kiterhelésre)


- Készülék helyes működésének a bemutatás a szervizponton (max 10. percben): 2.500  Ft / alkalom (előre fizetendő).

Megrendelés esetén szervizelési óradíj:
  Minden megkezdett óra 5.000 Ft  + az alkatrész ára.
  Min. fizetendő díj megrendelés esetén: 5.000 Ft.    
  (a javítás, illetve szervizelés határidő szabad kapacitás függvénye).

- Szervizből a vásárló által megadott címre történő visszazállítás + csomagolás díj: 2.500 Ft.
  (*jogos fogyasztói igény esetén a díj nem kerül kiterhelésre).

- Szerviz pontra történő beszállítás futárszolgálat által (előzetes írásos megrendelés alapján):  2.500 Ft/alkalom  (*jogos fogyasztói igény esetén a díj nem kerül utólag kiterhelésre).

 - A szervízponton kizárólag a készülék használati utasításban leírtak szerint megtisztított, illetve inhalátorok esetén fertőtlenített és csomagolt ** készülék kerül átvételre, bevizsgálásra, illetve szervizelésre. 

** A fertőtlenített alkatrészeket kérjük egy lezárt tasakba helyezni, amelyre ráírja, hogy fertőtlenítve.

Koszos, illetve nem fertőtlenített készülék bevizsgálása minden esetben elutasításra kerül!

Amennyiben készüléket csomagban küldik annak  elszálításról a vásárlónak kell gondoskodnia  az átadást követően max. 30 napon belül.  A  30 napon túl  nem keresett készülék megsemmisítésre kerül (ebben az esetben forgalmazó elutasít mindennemű kártéritési igényt).  

Javított, bevizsgált készülék elszállításról a megrendelő köteles gondoskodni: a készülék készre jelentését követő max. 30 napon belül.   A 60 napon belül nem keresett készülékek megsemmisitésre kerülnek  (ebben az esetben  a forgalmazó elutasít mindennemű kártérítési igényt).   

FOGALMAK ÉRTELMEZÉSE: 

FOGYASZTÓ  fogalma: Hatályos törvény szerint a fogyasztó kizárólag természetes személy lehet, cég / közület NEM.    A fogyasztói státuszt a vásárlónak kell bizonyitania a vásárlásakor kapott nyugta, vagy névre szóló számla  eredeti, vagy a másolati példányának a bemutatásával.   

A gyári használati utasításban meghatározott 2 év GARANCIA fogalma: A vásárlás dátumától számítva (nyugta vagy számla bizonyítja) a fogyasztói vásárlás esetén a 10.000 Ft alatti áru termékekre 24 hónap időtartamra szavatosságot vállal a forgalmazó.

A törvényben előírt jellemzően 10.000 Ft-ot meghaladó áron értékesíttet elektronikus készülékek esetén a termékekre a fogyasztói  vásárlás dátumától  ( nyugta, vagy  számla  bizonyítja)  számított 12 hónap jótállást, valamint további 12 hónapra szavatosságot biztosítunk.    

VÁSÁRLÓ fogalma :  minden olyan esetben amikor a terméket nem természetes személyként vásárolták meg.  Mivel a termékek otthoni használatra lettek tervezve és értékesítve, ezért ebben az esetben a NEM RENDELTETÉS-szerű használatot lehet feltételezni. A vásárlói igény ezek alapján elutasítható.  Garanciális eljárások: Pl. a céges vásárlót szavatossági jogok illetik meg.         

Rendeltetésszerű használat: A készülékhez mellékelt, vagy online letölthető magyar nyelvű használati utasításban leírtak maradéktalan betartása.
Beleértve a kizárólag otthoni használatot, valamint a kötelező karbantartásra és tisztításra vonatkozó utasítás betartását is. 

Nem jogos fogyasztói igény:  Amennyiben cégként vásárolta készüléket, ez által vélelmezhető a NEM otthoni felhasználás. Amennyiben a bevizsgálás során megállapításra kerül, hogy a készülék nem hibás, a leírásában meghatározott paramétereknek megfelelően működik, vagy hiba, vagy a vélt hibás működés oka a fogyasztó nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza. Mechanikus sérülésből, vagy  törésből ered a hibás működése.

*Jogos fogyasztói igény: Amennyiben a bevizsgálás során megállapításra kerül, hogy a készülék hibája gyártási hibából, vagy a garanciális idő alatt a fogyasztó általi rendeltetésszerű használat ellenére keletkezett.

Szerviz pont : A fent leírt árak és feltételek  kizárólag a 1158 Budapest, Késmárk utca 16.  3. emelet. 316. iroda címére eljutatott készülékek szervizelésére vonatkozik.


A szolgáltatás megrendeléséhez kérjük az alábbi dokumentumok egyikét kitöltve, aláírva küldje el nekünk a szerviz@silko.hu e-mail címre.


BEVIZSGÁLÁS MEGRENDLÉSE ( ide kattintva letölthető)  (abban az esetben ezt töltse ki, amennyiben saját maga juttajta be a készüléket a szervízpontra).  

BEVIZSGÁLÁS ÉS BESZÁLLÍTÁS MEGRENDELÉSE (ide kattintva letölthető)  (abban az esetben ezt töltse ki, amennyiben a bevizsgáláson kívül a készüléket futár szolgálat általi megrendelését is kéri).

  
Alkatrészeink árlistáját innen letölthető

Webáruház készítés